úterý 29. května 2012

InstaCam

... vzpomínky zachyceny v různých filtrech.

Ptáte se, co to vůbec je? Kde jsem to vzala a proč o tom chci psát?
Jde o aplikaci na WP7, kterou jsem si moc oblíbila a chtěla se o ni s vámi podělit.
Nemám ve zvyku syslit si a i dnes je mým přáním ukázat Vám tento skvělý nástroj pro úpravu fotek z mého pohledu.
Systém je jednoduchý -> Najet na market, stáhnout InstaCam. Vyfotit fotografii, pro úpravu si vybrat  IC a pak už jen přijít na to, který filtr a rámeček se k fotografii nejvíce hodí.
 Po VerzuKinzu i trochu chyběl Instagram a tak jsem se pídila po tom, kdy se objeví i pro WP7. Bohužel mi byly dány téměř nulové odpovědi a tak jsem hledala
                                                                            něco, čím díru "v srdíčku" zaplnit.
InstaCam mi byl doporučen více lidmi a tak jsem neváhala a zkoušela. Aplikace je jednoduchá, pěkná. Fotografie zůstávají v původní velikosti a tím jediným se od Instagramu liší.

Čím jiným vychválit aplikaci, než ukázkami vlastních fotografií ->
Fotografie jsou foceny na slunci, ve stínu, uvnitř budov, v autě, při umělém osvětlení a jsou upravovány pomocí různých filtrů, které InstaCam nabízí.








Žádné komentáře:

Okomentovat