čtvrtek 29. března 2012

Můj týden s lumií 7.


Aktualizace 1600.2487.8107.12070, chytrá síť a déšť
29.3.2012
__________________________________________________________________________________________
Předem se dnes všem čtenářům omlouvám, že článek bude trochu kratší než obvykle. Honí mě povinnosti, které musím zvládnout, ale myslím, že dnes to vykompenzovalo množství tweetů. Opravdu moc se omlouvám, o víkendu vám to vynahradím.
@JahudkovaTerez


____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Aktualizace 1600.2487.8107.12070( čti bateriová)



Dnes jsem byla upozorněna @Jirka_2 na první vlnu nových aktualizací na #Lumie800, které by měli podporovat výdrž baterie. Byl mi doporučen odkaz "Odkaz od Jirka_2", kde je vše ohledně aktualizací hezky popsáno. Jak jsem se dozvěděla jsme s @Hukkv (@7dnislumii) v první vlně a tedy mezi vyvolenými, kteří si tuto aktualizaci odzkouší. Instalovala jsem j cca mezi 15-16 hodinou, na baterce jsem měla něco kolem 62% a 7 hodin do vybití, teď je 20:22 a baterie ukazuje 41% a 6 hodin do vybití. Jistý pokrok tam je, ale čekala jsem něco více. Přeci jen tvrdili až 6x větší rozdíl a já to v tom prostě nepozoruji. Uvidíme přes víkend, jak se to "vybarví".



Zdroj youtube.com


__________________________________________________________________________________________________________________________________



Už dva dny mám občasné výpadky na chytré síti. Nevím co se stalo, ale internet mi občas zcela vypadne. Tedy ne jen internet, všimla jsem si úplného výpadku signálu. Netuším zda to dělá #Lumie800 či se prostě signál z daného místa vytratí, ale docela jsem se zalekla. Stává se to jen zřídka a provoz zařízení to nějak zásadně neohrozí, pokud zrovna nepotřebujete opravdu něco nutného na internetu, co 5 minut (i méně) nepočká. 


__________________________________________________________________________________________________________________________________





Příhoda v O2 (Central Most)



Dnes jsem jen tak ze zvědavosti zamířila do O2 v Central Most s otázkou, jestli bych Lumii kdyžtak mohla vrátit tam. Byla to jen čistá zvědavost, věděla jsem, že mě odkáží na prodejnu v Kaufu. Po mé otázce mě pán požádal, jestli bych mu to nemohla tak nějak vysvětlit a jestli si na něj udělám čas. Ráda jsem mu pověděla mé dojmy z Lumie a celkově z O2. S úsměvem se na mě koukal, pak dodal, že Twitter moc nepoužívá, ale že pokud budu chtít na Kloutu mi něco nakliká. Tak jsem ho odkázala i na tyto články, když už se ptal jak mi lumie vyhovuje. No nevyplatí se dělat si známé? = ]


__________________________________________________________________________________________________________________________________


Zataženo, občas trakaře..



.. aneb omluva všem co čekali na dnešní video. Ještě ráno jsem chtěla jít natočit po škole video do přírody a pak i pod umělé osvětlení pro porovnání. Bohužel se nám rozpršelo, tak to odkládám na víkend. Snad se udělá hezky. Video na 100% natočím, určitě se ho dočkáte (i kdybych měla sedět pod pergolou a natáčet déšť). = ]


__________________________________________________________________________________________________________________________________



Zaslechnuto o Bluetooth


Včera jsem v článku psala, jak mi vadí, že Bluetooth na #Lumie800 neodesílá a napřijímá soubory. Hned po postování článku se ozvala reakce od známého na tw (teď si nevzpomenu od koho hlašte se), že byli na nějakém školení nebo kde a tam jim říkali, že bluetooth už v dnešní době nikdo nepoužívá. No já nevím, já ho používám docela často, hlavně na přenos písniček a fotografii, když nikde poblíž není počítač či internet. A jak to děláte vy? Nevrátíme se třeba k #infraport ? = P


__________________________________________________________________________________________________________________________________



Prosím prosím..


docházejí nápady na aplikace, takže pokud by někdo měl zájem abych o jakékoli aplikaci na #WP7 napsala do příštích článků, prosím dejte návrhy pod článek do komentářů. Budu jen ráda i za další dotazy ohledně #Lumie800 či operačního systému #WN7.






4 komentáře:

  1. Ta fotografie z deste je udelana prave Lumii? Asi urcite doslo k resize a mozna jsi pouzila nejaky filtr? Jak vypada v originale? Takhle to vypada fakt dobre a prave by me zajimalo jak to dopadlo originalne, pac to zacina vypadat jako mobilni fotak ktery jsem jeste nevidel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene :) je to fotografie z googlu :) určitě bych se sem chtěla pokusit dát dneska nějaké ukázky jak fotografií upravených či originálů a snad pokus o nějaké to video :)

      Vymazat
  2. Ad Příhoda v O2, že ty jsi zkoušla "neznáš Terku?" :D A jak Klout propaguješ všude možně, se nedivím, že vedeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene "Už se znáš s Terkou" jsem na něj nezkoušela.. Šla jsem tam s dotazem né pro číslo :P .. Musíš si udělat nějakou reklamu :P

      Vymazat