sobota 31. března 2012

Můj týden s lumií 8.

Videa z Lumie, výdrž baterie a posbírané fotografie
30.3.2012 - 31.3.2012
Drazí čtenáří,
opět se vám musím omluvit, že jsem se s článkem trochu zpozdila, proto budou 2v1.  Hlavním problémem byla doba uploadu videí, kvůli pomalejšímu připojení. Snad Vás jeho kvalita přesvědčí o tom, že stálo za to si na něj počkat.
@JahudkovaTerez

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Výdrž baterie po aktualizaci (30.3.2012)
Ráno v 7 hodin jsem vypojila #Lumie800 z nabíječky. Standartně na ní pracovala tzn. hrály hry, chatovala, stahovala a prohlížela videa, zkoumala aplikace a tak různě. Průběžně jsem kontrolovala stav baterie a její výdrž, což se objevovalo v tweetech. K 20. hodině večerní Lumie zahlásila kritický stav baterie a doporučení k nabití. Jelikož v dnech před aktualizacemi vydržela cca do 14. hodiny odpolední, musím uznat zvýšenou výdrž, ale přiznám se, jakožto jsem to udělala i v předchozím článku, že jsem čekala něco většího. Na druhou stranu jsem ale četla tweety @Hukkv a tomu baterie vydržela podstatně déle. Uvidíme během zítřka či neděle, jak se s výdrží popere.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Přenos souborů do PC/z PC(31.3.2012)
Musíte mít nainstalované ZUNE, přes které se Lumie připojí k PC. Chvilku to trvá než se ZUNE vůbec zapne a synchronizuje se s přístrojem. Obvykle vyhledává aktualizace apod. Při psaní tohoto článku se mi dokonce ani napoprvé nespustilo. Zapojila jsem Lumii jako vždy k pc a .. nic, vůbec nic. Tak najdu ZUNE, zapnu a hláška, že program běží a podruhé nejde otevřít. Nezbývalo nic jiného než procesy a vypnout ho. Na druhý pokus už se zapnul automaticky a v pořádku. 
Z QICKPLAY přepnu na TELEFON a pokusím se přesunout soubory z telefonu do PC. 
Nakonec jsem našla i kde soubory najdu na disku ->
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jak natáčí #Lumie800 ? .. 30.3.2012
Upozornění: jde jen o amatérská videa a autorce se klepou ruce = D
Video v Lumii800 se přehraje v krásných barvách, bez záseků či jiných chyb. Pokud video z Lumie 800 přesuneme do PC stane se z něj .mp4. Když se rozhodnete ho pustit přímo v ZUNE připravte se na nejhorší. Mě osobně to video totálně rozkrokovalo. Rozhodla jsem se ho tedy pustit v jiném přehrávači a zvolila KMPlayer, který to přehrál sice pomaleji, ale nesekal se. Po nahraní videa na youtube jsem si opět všimla trhání a záseků. Nevím čím by to mohlo být, zde mám pár ukázek.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přírodní světlo -> natáčeno z okna 

Video se snažím natáčet pomalu. Je na něm vidět 8Mpx čočka. Detaily jsou vykreslené a barvy odpovídají realitě. Na konci s telefonem zatřesu, tím chci ukázat jak je obraz po otřesech okamžitě stabilní a čistý.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přírodní světlo -> natáčeno z okna -> 2x přiblíženo


Čočce chvilinku trvá než zaostří, jinak si myslím, že obraz je čistý. Jsou zde zachycena i dvě projíždějící auta, která nejsou ani trochu mázlá, jak jsme zvyklí z některých starších "foťáků". 
Na obou videích se měnila intenzita slunečního světla, jelikož se zatahovalo před bouřkou. Na kvalitu to však nemá žádný vliv.
Domácí osvětlení bodové + pohybující se kočka


Na videu doma jsem se rozhodla natočit pohyblivý předmět a jelikož sestra odmítla využila jsem kocoura, který měl pocit, že se o něj nikdo nezajímá, proto brečel u dveří (nejedná se o týrání = D). Na videu můžeme vidět, že čočka má chvilkami problém zaostřit a to v případě, kdy je kocour v pohybu příliš blízko. Myslím, že roli zde hraje i osvětlení, které je bodové a tudíž nesvítí na celý prostor. 
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Fotografie z Lumie 800 posbírané během týdne s ní
Popravdě nejvíce jsem spokojena právě s fotoaparátem. Již jsem se o něm zmiňovala v ředchozích článcích a dnes bych vám chtěla ukázat výsledky. Po celou dobu testování jsem sbírala fotografie za každého počasí které se naskytlo a zde by se měly objevit ty podle mě nejpodařenější.


#kvpijatika -> venkovní posezení, slunečno-mírně zataženo
__________________________________________________________



Doma -> vlevo - večer, malé osvetlení + blesk
vpravo - slunečné ráno, postaveno u okna
_________________________________________________________________



Písmo -> vlevo - slunečný den, foceno venku
vpravo - kavárenské osvětlení
___________________________________________________________________


Kavárenské osvětlení
fotografie vlevo má vypnutý blesk ( jinak byla moc tmavá )
________________________________________________________________


Slunečné počasí (cca 16:00)
_______________________________________________________________________
 Podvečer - měsíc a hvězda (20:00)
 _____________________________________________________________________

Osvětlení podzemních garáží v CentralMost
______________________________________________________________________

Žádné komentáře:

Okomentovat