úterý 15. ledna 2013

Ztráty a nálezy, pandy a pisálci

Ztráty a nálezy


Co jsme ztratili? Řekla bych, že další rok. Rok 2012. Ta třináctka přišla jako blesk z čistého nebe. Ani jsem si nestihla uvědomit, že je konec a už tu prostě byla a rvala se do mého života každý den. Pokaždé když člověk otevře oči, je tu. Sice velký rok, poté co jsme přežili rok 2012, ale třináctka? To je přeci ještě malá holčička s culíky. Měla by poslušně sedět v lavici, okusovat ze své svačiny, zatímco si kontroluje domácí úkol a ne nás buzerovat pokaždé když ráno otevřeme oči. Kalendář jí má vytetovanou jako svou novou přítelkyni a já přemýšlím, co jsem ztratila kromě toho      kulaťoučkého čísla 12?
Pokud se zamyslím asi ani nic. Rok 2012 spíše dával, než bral. Mám skvělého přítele, nové přátele, stále staré známé. Novou práci, nové možnosti. Pokud si myslíte, že jsem přišla o pár známých, mýlíte se, to oni přišli o mě.



Pandy - hlavně ty růžové


Ani nevím, který víkend u rodičů to bylo, když se mě najednou mamka zeptala, kdo je můj vzor
(samozřejmě ten kromě ní). Odpověděla jsem jí Růžová panda. Chvilku na mě koukala, pak si zaklepala na čelo a následovalo dlouhé zírání, při kterém jsem jí vše musela vysvětlit.
Vzorem není přímo Růžová panda, ale Michelle_LSKT. Stala se mi kamarádkou a otevřela oči. Tím co dělá je úžasná. Píše skvělý blog, pracuje v knihkupectví, hodně čte, má úžasného psa, je oblíbená a má hatery (to znamená, že to co dělá, dělá dobře). Mám jí prostě ráda! Pokud je někdo ochoten o jejím blogu psát nevhodné věci, já v těchto větách vytvářím svatyni na něco, co inspiruje nejen můj život.
Přání od té úžasné my visí v pokoji a pokaždé když je vidím, musím se usmát. Pohled na žlutého jelena mi udělá vždy radost.
Myslím, že se shodneme my všichni a veřejně zde Michelle a její Růžové pandě poděkujeme. DÍK!


Pisálci


Možná vám to nepřekvapí, ale díky Michelle jsem se na twitteru dozvěděla o soutěži www.hledaseautor.cz. Jde o to, že napíšete text o min.10 normostranách na téma pohádka pro dospělé a můžete vyhrát to, že vás fragment vydá spolu s dalším dílkem jako e-book.
Dala jsem za cíl, za pošťouchnutí přítele, že dílko napíšu a pokusím se o to, být nejlepší. Pokud ne, alespoň mám na co svádět, že tolik utrácím po kavárnách. :)
Dlouho jsem přemýšlela, o čem budu psát. Nic mě nenapadlo, a proto píši za pochodu.
K dnešnímu dni mi zbývá 16400 znaků. Tak držte palec, ať si mě pak na svém Kindlu můžete přečíst. =)

1 komentář:

  1. Tak tady je zakopaná panda, teda pes. Ale stále mě žádné téma nenapadá.

    OdpovědětVymazat