středa 2. května 2012

Týden ve znamení VerzoKinzo

Zdravím,
konečně jsem vstřebala mé dojmy a rozhodla jsem se napsat pojmy, které jsem si o VerzoKinzo nastřádala.


Čeští soudruzi určitě prominou, ale předem musím říci, že tedy žádná sláva. První dojem byl plastový, dokonce i ten druhý a třetí. Displej si stále jel to své "nedotykové" a systém? Fůůůů !!

Displej
.. ju ten je velký to jo. Stejně jako celý telefon, ale ten dotyk? Ten hledáte stěží a dlouho. Mnohokrát se mi stalo, že mi snad ani prst nebral, musela jsem hodně silně ťuknout, aby to něco vybralo a naopak byly chvilky, kdy klikal bez problému a s přesností mravenečka. Klávesky pod displejem fungovaly skvělózně. Vždy na první pokus a bez keců, nevybavím si, kdy by kladly odpor ; ]..

Systém ? Přeci Android 2.2

.. no a tady už končí veškerá legrace. Chtěla jsem si otestovat Android, ale všichni kdo měli v ruce VK tvrdili, že na test OSA to opravdu není ten pravý. No a měli pravdu. Mě opět nezbývá, až na pár pěkných chvilek, "hejtovat".
Začnu tím, jak mi při každé příchozí sms, VK napsalo hlášku, že "Plocha" bylo neočekávaně ukončeno či tak nějak. Šlo to odklikat několikátým odsouhlasením hlášky, někdy až restartem telefonu.
Další co jsem nepochopila, bylo selhání některých systémových aplikací. Uvedu příkladem třeba Market, který jsem měla načtený všehovšudy jednou a stáhla si z něj jen jedinou hru, poté se mi odmítal otevřít a to jsem na něj zkoušela více účtů. Takže jistě chápete, že když jsem psala, že budu testovat i app na android, moc jsem toho neotestovala ; ]..
Systém se kolikrát sám od sebe restartoval či mi oznámil, že aplikace, které jsem měla v telefonu nainstalované předtím tam nejsou. Po restartu a chvíli, která byla při načítání nekonečná zase vše šlo. No vše, člověk se musel spokojit s app bez ikonek. Vše časem načetl, ale WTF??

Appky

Instagram

Novinka pro Android. Pro mě skvělý program na úpravu fotografií.
Mezi uživateli se rozmohl název "kurvítko", ale beztak ho všichni používají. Už nerozlišíte androidistu a iPhonystu podle toho, pod jakým programem postují fotografie ;) 
Hranaté fotky prohnané všemožnými filtry a rámečky. To je instagram v pár slovech. Je to program, na který se šíleně těším pro WP ;) Mám podobný InstaCam, ale nedělá hranaté fotky, což je přeci základ.
Můžete vyfotit novou fotografii,či si vybrat starou z alb. Prohlídnout si fotky přátel a ohodnotit či okomentovat. Prostě si užívat čtverečků.



AngryBirds Spice

Rovina se změnila na oběžnou dráhu planet, prasata se vznášejí ve vzduchových bublinách a naštvaní ptáci změnili vlastnosti. Tak se na první pohled tváří tenhle bonbónek. A jen u prvního pohledu nezůstane. Celou hrou vás provází nejrůznější zvuky, kvičení prasat, nemilosrdná gravitace a několik bonusových kol. Já osobně si nedala pokoj dokud vše nebylo na 3 hvězdičky a představte si to -> rozbíjet něco ve vesmíru.

Sociální sítě

Všechny app pro android šly dobře. Nemá cenu je nějak rozepisovat detailně. Nenašla jsem v žádné chybu či něco co by mi vysloveně vadilo. Mluvím tu o Twiiteru, 4sq a FB.


Loučení a shrnutí
 Tento test shrnu pár slovy. Mě osobně telefon nevyhovoval. Jeho velké rozměry mě častokrát omezovaly a složitost systémových chyb ničila. Na druhou stranu pro nenáročného uživatele, by to mohl být miláček. Nejde jednoduše říct, že ten telefon stojí za houby, když celý špatný není. Určitě bude mít svou skupinu zájemců a fanoušků, ale já mezi nimi nebudu. Byl to zajímavý týden, mám nové zkušenosti, hlavní co bylo, když jsem zjistila co je to zač, že musím nafotit spoustu fotek instagramem což můžu odškrtnout a tímto končím z VerzoKinzo.

Jen na závěr, bych chtěla poděkovat @sotik za zapůjčení. Telefon neutrpěl žádnou újmu a v pořádku by měl dorazit do tvých rukou příští týden. = ]


Žádné komentáře:

Okomentovat