pátek 20. dubna 2012

Verzo Kinzo - test 1.


Začalo to chtíčem testovat android, přešlo to v testování celého VerzaKinza.. Uvidíte sami.

V první řadě, bych vám ráda představila, o co vůbec jde. Jistě jste si všimli, že jsem testovala pro O2_cz Lumii 800 #uzvimproc a test se mi tolik zalíbil, že jsem se rozhodla, že se pustím i do něčeho jiného.
Vyhlídkou byl nějaký telefon s Androidem. Bez keců se přiznávám, nemám android ráda a právě proto, bych mu chtěla dát více času zaujmout. Napsala jsem hledající tweet a čekala na nějakou pěknou nabídku. Ozvalo se spousta lidí, za což chci veřejně poděkovat!
Já si vybrala po pár konzultacích #VerzoKonzo od @sotik a čekala až jí ho @stefansabo přiveze na #srazMost. Od Štefana už jsem byla připravená na to, že je to takový podivný plasťák s 2.2 androidem.
Když se mi telefon dostal do ruky, zůstala jsem koukat, na obrázcích tady vypadal alespoň o 80% lépe.. Na moje doteky skoro nereagoval a tak jsem do něj chvilku ťukala, než jsem přišla na správný tlak dotyku. Ani jsem si ho pořádně neprohlédla a už mi ho brali z rukou twiteristi na srazu a vyděšeně se ptali co to sakra je. Když si všichni ošmatlali první český android zasmáli se a vrátili se ke svým "strojům".
Štefan mi do něj nainstaloval pár aplikací a já se je v průběhu několika dní pokusím otestovat, spolu s telefonem, který mě osobně moc neoslovil.
Hned první večer se zasekl, restartoval sám od sebe, nechtěl načíst aplikace a prostě to, co neznám ani od mého BlackBerry ani od Lumie. Docela mě to zarazilo a dokonce zamrzelo. Zjistila jsem, že šíleně žere FUP a tak bych se měla se surfováním krotit.
Na první dojmy toho bylo dost, tak vám jen přiblížm technické parametry a pár recenzí, aby jste věděli na co se těšit.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Rezence via http://mobilenet.cz/

O značce Verzo jste asi už slyšeli. Její kořeny totiž sahají až do České republiky, a to je i důvodem, proč se Kinzu přezdívá první český Android. Zároveň jde o první mobilní telefon od Verza, který se začal na sklonku loňského roku prodávat. Cena však přesáhla 10 tisíc korun a tuto částku nebylo mnoho zákazníků ochotno akceptovat, ačkoli Kinzo láká na extra bohaté základní balení. Před několika týdny nicméně došlo k velmi výraznému zlevnění. Nová cena činí necelých pět tisíc korun, přičemž balení i výbava telefonu změněna nebyla. Verzo podle svých slov v nové sérii telefonů odstranilo některé nedostatky a v prodeji je nově pouze verze s navigací.
Verzo Kinzo se chlubí velkým displejem, rychlými daty a Wi-Fi, GPS s dvěma aplikacemi pro navigaci a příslušenstvím do auta či zajímavým designem. Zdá se, že jde o krásně vybavený telefon, na který se budou stát fronty. Jenže se nestojí. V dnešní recenzi se pokusíme přijít na to, proč Kinzo nejspíše skončí v propadlišti dějin, namísto v rukách zákazníků.

Technické parametry Verzo Kinzo

Konstrukce132 × 70 × 12 mm, 155 g, konstrukce: klasická
SítěGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz, W-CDMA (3G) 850 / 1 900 / 2 100 MHz
DisplejTFT TN, 4,30" (480 × 800 px), dotykový: kapacitní
Procesor1 GHz Texas Instruments OMAP3630
PaměťRAM 512 MB, vnitřní paměť 512 MB, paměťové karty microSDHC
Datové funkceGPRS: ano, EDGE: ano, HSDPA: 7,2 Mb/s, HSUPA: ?, Wi-Fi: 802.11b/g, Bluetooth: 2.1 (A2DP, EDR)
Operační systémAndroid 2.2
Organizační funkcekalendář, budík, prohlížeč: Android browser
Multimédiahudba: ano (mp3, aac, wav), výstup: 3,5 mm Jack, video: ano (mp4, 3gp), FM rádio
Fotoaparátano, 5 Mpx (2 592 × 1 944), LED dioda, autofocus, video: ano (1 280 × 720 px)
Navigacevestavěná GPS: ano (A-GPS), Google Mapy, elektronický kompas
Baterie a výdrž1 530 mAh, pohotovostní doba: ? hodin, doba hovoru: ? minut
Dostupnost a cenalistopad 2011, Heureka.cz: 4 799 Kč

Obsah balení: ostatní mohou závidět


U Kinza je tato kategorie důležitější, než u jakéhokoliv jiného telefonu. Dodává se v obrovské krabici, která koresponduje s designem telefonu a i přes svou velikost nedokázala pojmout veškeré příslušenství. Co se tedy v krabici nachází? Krabice je rozdělena do několika pater. Nahoře je samozřejmě telefon. Pod ním dostala prostor uživatelská příručka a stylově vypadající koženkové pouzdro. Pravé hody nastávají na dně krabice. Nachází se tam koncovka nabíječky, microUSB kabel, špuntová sluchátka, nabíječka do auta, dvojice ochranných fólií na displej, paměťová karta microSD karta o kapacitě 8 GB s adaptérem na SD velikost a aktivační kódy pro navigaci Sygic. S navigací souvisí i poslední kus příslušenství, který se už do krabice ani nevešel. Jde o držák na přední sklo automobilu.

1 komentář: