sobota 14. dubna 2012

Čteš-li knihu napoprvé, poznáš nového přítele..

...čteš-li ji podruhé, potkáš starého.


Projíždím si tak twitter a narazila jsem na zajímavý odkaz Knihobeznik . Po otevření jsem byla mile překvapena. Vykoukla na mě milá stránka s veselým uvítáním a vysvětlením, co to vlastně ten knihoběžník je.
Po přečtení "O projektu" jsem se zaregistrovala a podívala na mapu, kde bych mohla "ulovit" svou první knihu. Nejbližší je v Praze, takže až tam budu mít cestu, určitě si chci jednu najít a přečíst. Zároveň jsem hledala, jak zařadit i svou knihu do oběhu. Zjistila jsem, že velice jednoduše. Prostě knihu vyberete z knihovničky, na stránkách si objednáte registrační nálepky, až vám přijdou knihu podle návodu označíte nálepkou, zaregistrujete a hotovo. Pak už jen stačí sledovat její příběh, protože jak říkají na www.knihobeznik.cz " Každá kniha má dva příběhy. Jeden napsal do jejího nitra spisovatel, druhý můžeš napsat ty spolu s ostatními."
Na youtube mi bylo @Michelle_LSKT , díky ní jsem na Knihoběžík přišla a sama ve videu účinkuje, doporučeno video, kde je takový návod, jak se stát Knihoběžníkem.

Já osobně už čekám na nálepky, pokaždé když projdu kolem knihovničky snažím se vybrat tu pravou knihu a v hlavě mi vrtá, kam jí v Mostě schovám = ]. Odkaz jsem poslala i známým @HanaSvabova a @fremycz , kteří byli nadšení a prý se v okolí Mostu a Chomutova zařadí. Tak snad to dostaneme i k nám na Severní Čechy, ať si také počteme = ]. 

Žádné komentáře:

Okomentovat