sobota 7. dubna 2012

Můj týden s Lumií - shrnutí

Dojmy a pojmy

7.4.2012
Drazí čtenáři,
jak jste si možná všimli, trvalo mi trochu déle napsat tento článek. Dlouho jsem přemýšlela co do takového závěrečného článku napsat. Nechtělo se mi ani vychvalovat či kazit Lumii 800 reputaci. Vše co jsem o přístroji napsat chtěla jsem napsala v předchozích článcích. A tak se zde objeví jen pár slov a pocitů od jedné Jahody.

Když jsem se přihlašovala do výběru byla jsem pesimistická. Říkala jsem si, že nemám šanci. Dokonce jsem k napsání osudného tweetu "donucena". =)
Když pak O2 napsali, že mě vybrali byla jsem překvapená a potěšená. Zároveň jsem měla takový ten nervózňovací pocit .. = P
Na prodejně, když jsem ji dostala do ruky všechno to opadlo a začalo dobrodružství, které jsem mapovala každý den článkem. Snažila jsem se si ten týden užít naplno. Lumie mi přirostla k srdci. To, že se nedá systém upravovat mi přišlo skvělé, je to i jedna z věcí, proč nemám ráda android.
Jak říkám týden s "beruškou" byl skvělý. Když jsem v kavárně vybalila dva telefony (mé BB a Lumii), slečna koukala a když ještě netbook, Reflex apod. zasmála jsem se vždy sama sobě. No na něčem jsem si ego honit musela.. Pocit je to skvělý ta důležitost a nechci se ho vzdát =)..
To vede k tomu, že s testováním nechci přestat a sehnala jsem si jinou oběť = ] .. Více jindy ; ] *PŘEKVAPENÍ*

Když jsem Lumii musela vrátit, tak předtím než jsem ji vrátila do továrního nastavení, rozloučila jsem se jako se starou známou. Nebudu se tajit tím, že slza ukápla a ne jedna. Byla to taková ta kamarádka na celý život, ta pravá láska na první pohled.

Tímto chci poděkovat týmu O2, že mě vybrali a dali mi možnost poznat a otestovat "Berušku" a také, že mi pomohli najít o čem chci psát, co chci v životě dál dělat a doufám, že se Lumie dostane do rukou někomu kdo o ní bude pečovat jako o vlastní. =)

1 komentář:

  1. Věřím, že se ještě s Beruškou někdy potkáte. Přátelství trvá věčně.

    OdpovědětVymazat