úterý 21. srpna 2012

Zapomenutá hračka od Microsoftu - BabyZune

Sháněla jsem MP3 přehrávač, se kterým bych mohla chodit běhat. Do rukou se mi dostal BabyZune 8Gb a můžu říci, že hračička je to vymazlená.


Maličké, lehounké a snadno ovladatelné zařízení je pro mě to pravé. Písniček se mi tak vejde přes 1000 a ještě mám místa ažaž. Když jdu běhat přístroj nepřekáží a díky uzamykatelnému ovládání je mi úžasným společníkem.


Hudbu, videa a obrázky snadno nahraji přes program ZUNE, který používám i na svou Nokii Lumii 800. Díky možnosti připojit obě zařízení najednou, můžu synchronizovat obě knihovny během několika okamžiků.

Tolik pozitiv, ale už dlouho ho skoro nikde nenajdeme. Když budeme hledat do minulosti, ani v době své největší slávy nesklízel zrovna úspěchy. A proč? Já osobně si nevzpomínám, že bych na něj viděla reklamu v televizi či jinde. Ani ho nikdo ze spolužáků, rodiny či známých neměl. Jediné 'pořádné' přehrávače jsem vždy zahlédla iPody, ale proč nikdo do našeho světa nevykřičel, že na trhu je mnohem lepší přehrávač?


Je to obrovská škoda, že se tento úžasný přehrávač mezi lidmi neuchytil. Je pozdě oplakávat něco sice úžasného, ale starého. Doufám však, že Microsoft opět přijde s něčím tak fantastickým a tentokrát světu vykřičí, že má něco ještě úžasnějšího!


Žádné komentáře:

Okomentovat