sobota 24. března 2012

Můj týden s lumií 1.

Zdravím drazí čtenáři,
pokud sledujete můj twitter jistě jste zjistili, že jsem od #O2 dostala Lumii 800 na testování. Týden tak budu psát tweety s #uzvimproc a sem budu psát každý den článek, ve kterém bude určitě více poznatků než abych vám spamovala timelinu = ] .. Tak snad jen hezké čtení ..

1.den - 23.3.2012
Převzetí, seznámení a technické parametry
Byla jsem domluvena, že si pro berušku (čti Lumii800) dojdu do prodejny O2. Byla možnost, že tam nebude a budu si ji muset vyzvednout až v pondělí. Slečna už o mně věděla, ale bohužel mi oznámila,  že telefon na prodejně ještě nemají. Smutná jsem odcházela s tím, že si ještě užiji víkend s mým Blackberry. Na parkovišti nás však slečna doběhla, že jsme se právě minuli s kurýrem a ať si pro Lumii dojdu. Předání tedy proběhlo maličko hekticky, ale určitě to bylo hezčí, než kdyby tam na mě telefon čekal.
Po otevření krabičky na mě čekal šok." Ona je celá taková růžová" … na nic jiného než tuto větu a smích jsem se nezmohla. Opravdu jsem se na ni těšila a barva mě neodradí… nejsem přeci rasista. Po instrukcích od @LuckyBertl jsem se ji pokusila zapnout, ale bohužel byla vybitá. Naštěstí jsem byla na cestě domů, tak jsem ji ve vlaku připojila k notebooku a užívala si jí, dokud se mi nevybili oba dva.
Po zapnutí telefon zavrní a objeví se nápis NOKIA, pak Windows Phone a nakonec po mě chtěla PIN. Poté se mi otevřela úvodní plocha plná "nokiově modrých" dlaždic. Napřed jsem si projela celou nabídku a pak si dlaždice změnila v nastavení -> motiv -> na žlutozelená. = ].. 
Pod aktivním displejem jsou tři dotyková tlačítka -> 
  • prvním zleva je šipka, která vás vždy vrátí z5 o tolik kroků, kolikrát tlačítko zmáčknete
  • prostředním je znak windowsu, který vás vždy vrátí na hlavní nabídku
  • tlačítko zprava je lupa, na kterou když kliknete, dostanete se do internetového prohlížeče.

Na pravém boku má Limie (odspoda) tlačítko fotoaparátu, ke kterému uděláme vyšší popis, až nafotíme pár fotek.
Dále má tlačítko zámku+vypnout/zapnout a klasická dvě tlačítka + a - .
Na horní straně telefonu se nachází (zleva) ->
  • Konektor na sluchátka - klasický jack 3,5mm
  • "Pokojíček" pro microUSB, který se otevírá na zmáčknutí v levé části krytky
  • "Pokojíček" pro microSIM, který se otevírá podle mě malinko složitě, ale když se nad tím zamyslíme, je to hlavně asi kvůli bezpečnosti SIM - musí se otevřít krytka pro konektor, pak se krytka pro SIM zatáhne doleva a SIM se "vyndá" na svém držáku z telefonu.

Na levém boku Lumie nic není.
Na spodní části najdeme reproduktor.

Oficiální popis Lumie 800 najdeme na této stránce 






2 komentáře:

  1. 9mm jack pro sluchatka? Urcite? Ale uz se tesim na dalsi dil. Hl me zajima jak je na tom tel a os se stabilitou a rychlosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chyba už je opravena ;) děkuji za upozornění .. k tématu OS se určitě dostanu ; ]

    OdpovědětVymazat