středa 15. srpna 2012

@OAF_2012 - pátek

NA OPEN AIR FESTIVALU JAKO REPORTÉRKA O2 

Takový klasický normální den, kdy projíždíte timeline na Twitteru a narazíte na výzvu od O2_cz, kdo napíše co nejzajímavěji, co by dělal na festivalu jako reportér, dostane dva VIP lístky na Open Air Festival do Panenského Týnce. Příspěvek jsem napsala, poslala směrem k O2 a vyčkávala. Nakonec zjistila, že vybrali někoho jiného a dál to neřešila. Uběhlo pár dní, sedím si tak v parku a píše mi O2 DM, jestli bych nechtěla dva VIP lístky na OAF, že někdo vypadl a znáte to .. Samozřejmě jsem na to kývla a volala nejlepšímu kamarádovi @Luckey_Bertl jestli pojedeme. A tak jsem se stala reportérkou O2 na OAF. 
Abych si nezaspamovala timeline na svém účtu na TW založila jsem @OAF_2012, na který jsem tweetovala  z prostředí festivalu.

Bližší informace o festivalu se dozvíte na http://www.openairfestival.cz

PÁTEK

Příjezd na místo byla docela zábava. Průjezd vesničkami kamsi za konec Světa byl vtipný. Na místo jsme však dorazili podle přehledného značení a bez komplikací se dostali na akreditace pro O2 hosty. Pásky, číslo stanu, parkovací list a jeli jsme dál. Zaparkovat, postavit stan ve speciálním stanovém městečku O2 a jít obhlídnout festival, to byl plán dalších minut.


Jelikož se festival nacházel na letišti, všude to bylo hrozně daleko. Projít kolem velkého stanového města, přes vstup, kolem různých stanů až k hlavní stage, normální chůzí zabralo cca půl hodinky +- . 
Zvednout telefon a sehnat známé co jsou tu o chvíli déle než my zabralo pár minut chůze a procházka po letišti mohla začít.
Nejdříve jsme navštívili G+ kamion. Zde měli kluci ze Světa Androida své stanoviště a milé pohoštění. Nacpali nás marshmallow a chtěli aby jsme říkali Panenský Týnec, což měl rozeznat telefon s Androidem. 3 pokusy - 3 moje prohry. Ale našlo mi to Argentinu, která má ve Scrabble více bodů ;). Vyhrál nade mnou kolega z Dotekománie  @muchie01, který za odměnu dostal trika Google, kterého jsem vlastníkem.


Dále se šlo v G+ stanu vyfotit "jen tak" s různými festivalovými kulisami. Také mám fotografii s kolegou. Za kterou jsem si šla poté vybrat i odměnu ve formě G+ sluchátek.


Následovala návštěva kluků ze "Sejmul mě Windows Phone", u kterých jsem si chtěla už dlouho zasoutěžit. Jelikož mám WP vždy se to nějak nedalo, ale na festival jsem měla s sebou i Nokii N9 (zapůjčenou na test od @Hukkv), se kterou jsem si to mohla zkusit. Úkol byl jednoduchý a to přečíst QRkód. @VKoca byl rychlejší asi o 5s a tedy jsem se fotila s cedulí "Sejmul mě WP" .. Zážitek ..
//fotografie ještě nebyla nikde zveřejněna-dodám//

Sprejovací "zeď" před O2 stanem vzala za své a krom oblíbených kapel na jedné straně jsme se na druhé s radostí sprejem podepsali.






Pokud jste si chtěli na OAF odpočinout, bylo dobré zajít na vodní dýmku. Sice se za vodnici dávala záloha 500,- , ale jako relax to stálo za to. Čajovna byla postavena před Staropramen stage a bylo z ní dobře vydět na účinkující.



Video z prostředí čajovny na OAF_2012


Západ slunce jsme si užívali na Support Lesbiens, kde jsme stáli hned u pódia. Skvělá atmostféra doplňovala skvělé písničky a všem bylo fajn. Hudba byla velmi energická a zážitek byl dokonalý! Vyřvané hlasivky a skvělý emoční pocit, to jsem si odnášela z tohoto vystoupení.



Můj večer zakončovalo vystoupení Fatboy Slima. Přiznám se bez okolků, že jsem netušila kdo tento pán je, a proč jsou z něj všichni tak odvaření. Před jeho vystoupením, na které přiletěl soukromým letadlem z Olympiády v Londýně, se konala tisková konference v presscentru.
"Fatboy Slim fucking in heaven" se rozléhalo od Main Stage a všichni si užívali dvouhodinový zázrak.
Bylo úžasné pozorovat lidi, různých vyznání a názorů, jak je spojuje jeden člověk, který propaguje logo Anonymous a z české mapky udělá smajlíka. 



Během pár hodin dodám reportáž ze soboty. = ] Máte se na co těšit = ] Pokud jste nedočkavý přečtěte si timeline na Twitteru @OAF_2012.

3 komentáře:

  1. Kluky ze Světa Androida jsem nepoznával. Potkala jsi vydráka nakonec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kluci ze Světa Androida se pohybovali u G+ a také v zeleném androidu ;) .. Vydráka velkého jsem potkávala a malého jsem zahlídla na tiskovce Amy ;)

      Vymazat
  2. Moc krásný článek a fotky.Hlavně že si to tam užíváš.To je nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat