pátek 26. dubna 2013

Hostitel - Stephenie Meyerová

Nevěděli jsme co se děje. Prostě přišli. Nebyli k rozeznání. Kradli naše těla a bydleli v našich domovech. Museli jsme na ústup. Z naší rodiny jsem zbyla jen já a bratříček James. Myslela jsem, že jsme jediní, než jsme narazili na Jareda. Nejdříve jsem se bála, ale zjistila jsem, že domov máme jedině a u něj. A pak jsem jí uviděla a musela jí zachránit. Vyrazit z našeho úkrytu od Jamieho a Jareda. Oba jsem je moc milovala. Tolik jsem ale musela za ní. Rozloučila jsem se s nimi naposled. Už je nikdy neuvidím. Dopadli mě, neměla jsem lepší plán než umřít. Nechtěla jsem, aby sebrali mé i mě tělo, můj život. Tma....



Hledači se zmocnili Melaniina těla a 'opravili ho'. Implantovaná duše měl být silná. Silnější však než Melanie být nemohla. Láska k oběma chlapcům jí pohání a Poutnice jen tak tak ovládá své myšlenky. Je jiná než její druh a to tím, že nevymazala svého Hostitele. Mel se nevzdává a je odhodlaná oba chlapce najít, i kdyby jí to mělo stát život.


Hostitel



Melanie Stryderová se odmítá vzdát. Náš svět napadl neviditelný nepřítel. Lidé se pro tyto mimozemšťany mění na pouhé hostitelské tělo; jejich mozek ovládne vetřelec, ale tělo zůstává netknuté a zdánlivě beze změny pokračuje v předchozím životě. Obětí mimozemšťanů se rychle stane drtivá většina lidstva. Když vetřelci dopadnou i Melanii, jednu z hrstky přežívajících "divokých" lidí, dívka vůbec nepochybuje, že nastal její konec. "Poutnice" - její vetřelecká "duše" - která teď ovládla Melaniino tělo, dostala předem varování před problémy existence v člověku: změť pronikavých emocí, příliš mnoho smyslů, vypjatě živé vzpomínky. S jednou potíží však Poutnice nepočítá: předchozí obyvatelka těla se odmítá vzdát vlády nad svou myslí, i když tělo jí už nepatří. Poutnice bádá v Melaniiných myšlenkách a doufá, že objeví příčinu nezdolného lidského vzdoru. Místo toho Melanie naopk zaplní mysl Poutnice vzpomínkami a podobou milovaného muže - Jareda, který se dosud někde skrývá před vetřelci. A jelikož Poutnice se nemůže oddělit od Melaniiny tělesné touhy, sama začne prahnout po muži, jehož má odhalit. Když vnější okolnosti přinutí Poutnici a Melanii, aby uzavřely nedobrovolné spojenectví, vydají se spolu na nebezpečnou a nejistou pouť za mužem, kterého obě milují.

Trailer k filmu Hostitel








Stephenie Meyerová 

Stephenie Meyer se narodila v USA 23. prosince 1973. Vyrůstala v Phoenixu v Arizoně (který také užila ve svých knihách) se svými pěti sourozenci a nadále v Phoenixu žije. 
Vystudovala Brigham Young University, je šťastně vdaná a má tři syny (Gabo, Seth a Eli). Sama psala během normálního života matky třech ani ne desetiletých kluků, a přesto (nebo proto) jsou její knihy skvělé. K první knize Stmívání získala inspiraci ze snu. Píše při poslechu hudby, nejvíce jí inspiruje skupina Muse.






Knihy :


Můj názor na knihu

Knihu bych doporučila všem, kteří mají rádi fantasy, romantiku a sci-fi. Osobně se mi líbilo prvních cca 80 stránek, pak jsem se trochu prokousávala a zbylé stránky přečetla na jeden dech. Zanechalo to ve mě smíšené pocity. I když bych jako člověk měla fandit Mel, fandila jsem Poutnici. 
Hostitele vřele doporučuji!!!!




Za knihu děkuji internetovému knihkupectví MARTINUS.CZ.



1 komentář:

  1. Asi by mě knížka nezaujala, ale díky recenzi vím, že zkusím jiné autory. Žánrově bych se příliš lišit nemusel.

    OdpovědětVymazat