čtvrtek 30. května 2013

Kindle PaperWhite a mých pět měsíců s ním




KINDLE PAPERWHITE

Svůj Kindle PaperWhite  jsem dostala na Vánoce 2012. Malý, krásný, lehoučký s podsvícením ze kterého nebolí oči. Později přibyl i úžasný obal, který mého mazlíka ochrání na cestách. A že se nacestuje. 
Kdysi dávno jsem se zapřísáhla, že když knihu, tak papírovou. Po tom, co jsem začala cestovat stovky kilometrů jsem však uznala chybu mého výroku. Člověk si rozmyslí, jestli bude tahat s sebou v kufru x knížek či jeden Kindle. Papírové knihy miluji, ale také se nerada dívám jak se ničí, proto je přenechám zachumlané doma v posteli a nebudu je s sebou tahat na tůry. To dá přeci rozum. =)



V mé kabelce si hoví prakticky pořád. V posteli či doma čtu knihy papírové, ale když mě pohltí kniha na Kindlu je se mnou i v peřině. Chodí se mnou do školy, jezdí ve vlaku či mhd a vlastně je mi společníkem úplně všude mimo domov. 


Občas se mi sejdou knihy tak, že je mám i v papírové podobě i v Kindlu a to je pak sranda v synchronizaci přečtených stránek =).


Výhodami jsou změny jasu podsvícení, tudíž čtení ve tmě bez bolení zraku. Dále nula reklam, krásné spořiče, lehké vkládání knih a přehled. 
E-knihy se v posledních pár letech hodně rozrostly a není problém sehnat pěknou čtivou knihu do Kindle či jiné čtečky např. na Kniha ZlínMartinus.czHost Brno apod. =)


Od Kniha Zlín jsem měla do čtečky dokonce na recenzi knihu Nechtění - RECENZE ZDE =)


Rozbalení Kindle PaperWhite



Porovnání Kindle PaperWhite s Kindle 5





3 komentáře:

  1. Ahoj prosim ta chcela by som si precitat tuto knizku

    http://www.knihobeznik.sk/audrey-hepburnova-3903

    prosim ta mohla by si mi ju poslat postou dakujem
    ozvi sa mi na mail kaitlin33@centrum.sk mohla by si mi aj sex v meste poslat ked budes chcet diki nemusis sa bat kniha je u mna v dobrych rukach pekny vecer............

    OdpovědětVymazat
  2. Napíšu na email a domluvíme se =)

    OdpovědětVymazat
  3. oki dobre pripadne ti mozem poslat aj nejaku moju knihobezku... ktoru uz som precitala http://www.knihobeznik.sk/knihobeznik/Kaitlin kukni a napis mi na mail kaitlin33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat