sobota 3. ledna 2015

Čokoláda, peněženka, móda a rukavice s prstýnkem

Tak vás zdravím čtenáři v novém roce. Nějak jsem zjistila, že moje předsevzetí že sem budu sát pravidelně nevyšlo přesně tak jak jsem chtěla, ale nevadí zkusíme to znovu. Tak jeden článek za půl roku? Haha..
Popravdě píšu a to dost, bohužel ne sem, omlouvám se za zanedbávání, ale pro Different Fashion a jejich stránky -

       Ochutnávka =)




V dnešním článku bych vás chtěla navnadit na malou, ale dokonalou neřest a tou je čokoláda a ne ledajaká, ale dokonalá. Jmenuje se Starbrook Chocolate Giant a v Plzni ji naleznete v obchodě FLVěk


Já si jí pořídia na zkoušku, obal vypadal krásně a nepřehlédnutelně, ale toco se skrývalo pod ním to bylo přímo nebe ve staniolu. Dokonalá mléčná čokoláda s příchutí kávy umm.Na stejné úrovni dokonalosti byla i čokoláda s karamelem. Yummy Yumm. Kdo jste neměl mohu jen doporučit. Já si pro ní jdu 100% znovu.  



Další super věc kterou bych vám ráda ukázala je dokonalá peněženka. Miluji pohádky a proto má vzor červené karkulky. Mám ji již od října a jsem s ní nadmíru spokojená. Nikde žádná vada, drží, netrhá se, zip se neseká. Vše se do ní vejde a při placení vypadáte stylově. Tady je moje kráska. 


 Zakoupit jí můžete na Zoot.cz

Poslední věci které bych chtěla zmínit jsou úžasné rukavice a dokonalý prsten.
Rukavice v tomto prostředí zahřejí a jsou skutečně elegantní takže nadělají spoustu parády. Sobí prsten vše jen dokonale podtrhne a dodá lesk i těm nejpochmurnějším dnům.





Prsten C&A a rukavice Humanic

1 komentář: